1. Definitii
GIFT UPGRADE – Societatea Comerciala Gift Upgrade SRL, organizata in baza legii romane.
Datele de identificare ale SC Gift Upgrade SRL sunt:
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/13327/2016
Cod identificare fiscala: 36620321
Capital social: 210 lei
Sediu social: Bucuresti, calea Mosilor, nr. 152, sector 2
SITE – Domeniu giftupgrade.ro si subdomeniile acestuia.
CONTINUT are urmatoarea definitie:
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca Gift Upgrade sa colecteze si sa administreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la Gift Upgrade, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit, accesul la contul sau, sau anularea calitatii de Membru.
a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate la un moment dat;
b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre Gift Upgrade a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care il vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre Gift Upgrade a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
6.2. Gift Upgrade poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre Gift Upgrade pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea Gift Upgrade si/sau al eventualilor terti cu care Gift Upgrade are contracte de parteneriat in acel moment.
6.3. Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese, dar numai in conformitate cu art. 2.8.
6.4. Pentru exercitarea drepturilor cf art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa Gift Upgrade, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data.
6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale Netopia SRL prin solutia integrata Mobilpay;
Netopia este furnizorul Gift Upgrade de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
6.7. Gift Upgrade nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
6.8. Politica de confidentialitate Gift Upgrade se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. Gift Upgrade nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.9. Gift Upgrade se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.11. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre Gift Upgrade, Netopia SRL are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
6.12. Gift Upgrade nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.
7. Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont. Contul de Membru este creat automat unei persoane care nu este Membru si doreste sa lanseza/trimita o comanda, pe baza informatiilor completate in formularul de comanda.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.3. Gift Upgrade isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si de a sterge Contul acestuia in cazul in care considera ca in baza comportmentului avut de catre Client, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Gift Upgrade. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens. Recenziile clientului vor fi moderate, fiind respinse cele care contin limbaj inadecvat, injurii, trimiteri catre alte website-uri, adrese de e-mail, numere de telefon. Scopul sectiunii „Parerile clientilor” este de a evalua obiectiv produsele regasite pe site.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Gift Upgrade isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.
7.2. Produse si servicii
7.2.1. Gift Upgrade poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Gift Upgrade are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. Gift Upgrade poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si sunt purtatoare de TVA.
7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul practicat in conditii normale de piata pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Gift Upgrade nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura.
7.2.7. In cazul platilor online Gift Upgrade nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
7.2.8. Toate informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracterisitici si greutate, a preturilor, a stocurilor per produs si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Gift Upgrade, acestea fiind cu titlu de prezentare. Gift Upgrade poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
7.2.9. In imaginile produselor si/sau serviciilor Gift Upgrade isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor.
7.3. Comanda online
7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat.
7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Gift Upgrade are dreptul sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Gift Upgrade (telefonic sau email), pentru confirmarea personala a comenzii. Clientii accepta ca Gift Upgrade nu poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de mai sus.
7.3.4. Gift Upgrade va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabila adresata Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Gift Upgrade, in cazul platii online;
7.3.4.3. datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Gift Upgrade si/sau partenerilor acestuia;
7.3.4.5. lipsa stoc;
7.3.4.6. pentru alte motive obiective.
7.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Gift Upgrade in maxim 48 de ore de la data la care Gift Upgrade a luat la cunostiinta de acest fapt.
7.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, Gift Upgrade va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune rambursarea sumelor achitate in maxim 48 de ore de cand Gift Upgrade a luat cunostiinta de acest fapt.
7.3.7. O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va contacta Gift Upgrade la numarul de telefon afisat pe Site.
7.3.8. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Gift Upgrade, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
7.4. Comanda telefonica
7.4.1. Clientul / Membrul poate efectua comenzi telefonice.
7.5. Contract si finalizare
7.5.1. Gift Upgrade va transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
7.5.2. Gift Upgrade va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Gift Upgrade, devine Contract onorat.
7.6. Transport
7.6.1. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la Gift Upgrade, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Costul livrarii prin curier este afisat pe Site si poate diferi in functie de adresa de livrare, greutatea coletului si modalitatea de plata.
7.6.2. Livrarile se vor efectua in functie de perioada precizata la fiecare produs in pagina de prezentare a acestuia. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Gift Upgrade va informa Clientul prin E-mail, in termen de 48 de ore de la comanda cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 48 de ore de la data renuntarii.
7.7. Calitate si garantii
7.7.1. Fiecare produs comercializat de Gift Upgrade beneficiaza de termenul de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia produselor oferita de catre Gift Upgrade este cea oferita de catre producatorii produselor comercializate de catre Gift Upgrade.
Fiecare produs comercializat de Gift Upgrade beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
7.7.2. In cazul in care Gift Upgrade nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Gift Upgrade ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre Gift Upgrade in termen de maximum 48 de ore, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, Gift Upgrade va informa Clientul prin E-mail si/sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile calendaristice de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre Gift Upgrade a unui raspuns din partea Clientului sau imposibilitatea contactarii Clientului la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, Gift Upgrade va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2.
7.7.4. Garantiile comerciale nu afecteaza garantia legala privind conformitatea produsului.
7.7.5. Site-ul a aderat la Standardele TRUSTED.ro, care pot fi gasite la aceasta pagina: http://www.trusted.ro/despre-noi/standardele-trusted-ro/
7.8. Returnarea produselor
7.8.1. Giftupgrade.ro certifica si garanteaza calitatea produselor si un raport calitate/pret foarte bun.
7.8.2.Giftupgrade.ro iti ofera dreptul sa returnezi partial sau integral comanda in 14 de zile calendaristice de la primirea acesteia, fara sa dai vreo explicatie. Iti dam banii inapoi in cel mult 7 zile de la returnarea comenzii.
7.8.3. Pentru returnarea produselor, iata ce trebuie sa faci:
Contactezi Giftupgrade.ro prin ce metoda doresti (mail, telefon, verbal, sau orice alta varianta iti este la indemana) si soliciti returnarea partiala sau integrala a comenzii;
Expediezi pe adresa noastra(*) produsul insotit de toate componentele. Expeditia va fi realizata prin curier rapid (nu prin Posta romana!) cu conformare de primire;
Atentie 1: Produsul trebuie sa contina toate componentele, sa fie in ambalajul original, cu instructiunile cu care a venit (daca este cazul), ambalat corespunzator pentru transport, trebuie sa fie in conditii perfecte pentru a putea fi revandut. In caz contrar, daca produsul nu se returneaza in stare perfecta, vom opri 50% din valoarea sa.
In termen de 7 zile suma(**) iti va fi restituita.
(*) Adresa firmei unde poti livra returul: Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5, Mega Mall, etaj -1, insula Gift Upgrade, sector 2, București, 021901.
Pe documentul de transport te rugam sa completezi si numarul de telefon: 0727.705.132.
(**) Daca produsul returnat se afla intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, iti va fi solicitata contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului la mana a doua. Daca nu esti de acord cu aceasta taxa iti va fi reexpediat produsul, pe cheltuiala ta. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.
7.9. Voucher cadou
7.9.1 Voucher-ul cadou reprezinta un produs Gift Upgrade. Acesta are valori diferite si poate fi utilizat pentru achizitionarea oricarui produs prezent pe Site.
7.9.2 Fiecare voucher poate fi utilizat o singura data, valoarea acestuia neputand fi divizata pentru mai multe achizitii. In cazul in care valoarea produselor achizitionate este inferioara valorii voucher-ului, clientul nu poate solicita restituirea sumei reprezentand diferenta intre cele doua valori. In situatia in care valoarea produselor achizitionate depaseste valaorea voucher-ului, clientul va achita diferenta dintre cele doua valori.
7.9.3 Voucher-ele sunt transmisibile, fiind utilizate pe Site prin introducerea codului in campul destinat acestei operatiuni de plata.
7.9.4 Perioada de valabilitate a fiecarui voucher este de 6 (sase) luni de la achizitionare.
7.9.5 In cazul unor suspiciuni de frauda privind obtinerea si utilizarea de vouchere Gift Upgrade, Gift Upgrade are dreptul de a anula unilateral orice alocare sau folosire a voucher-elor Gift Upgrade, fara ca Utilizatorul sa aiba dreptul de a pretinde daune interese sau contravaloarea acestor vouchere.
7.9.6 Prevederile art. 7.8.1.4 nu sunt aplicabile voucher-elor, adica produsele platite total sau partial cu vouchere nu se pot returna.
8. Frauda
8.1. Gift Upgrade nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
8.3. Gift Upgrade declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Gift Upgrade.
8.4. Clientul sau Membrul va informa Gift Upgrade asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. Gift Upgrade nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
8.6. Comunicarile realizate de catre Gift Upgrade prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.7. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau Gift Upgrade. Gift Upgrade isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Gift Upgrade catre Membru / Client.
8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.
8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Gift Upgrade catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
8.8. Urmarirea de obtinere de vouchere Gift Upgrade prin orice alte mijloace in afara celor agreate de catre Gift Upgrade si prezentate la art. 7.9. Aceasta practica se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea avantajelor obtinute, blocarea accesului la siteurile Gift Upgrade si raportarea catre autoritatile relevante.
9. Limitare de responsabilitate
9.1. Gift Upgrade nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Gift Upgrade violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Gift Upgrade, conform detaliilor de contact, astfel incat Gift Upgrade sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.3. Gift Upgrade nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Gift Upgrade.
9.4. Gift Upgrade nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.5. Gift Upgrade este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Gift Upgrade, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.6. Gift Upgrade nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie /legatura/tranzactie/colaborare/etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
10. Forta majora si cazul fortuit
10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.4. Daca in termen de 15 zile calendaristice de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 10 zile calendaristice de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.
11. Litigii
11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Gift Upgrade Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile „Termeni si conditii”.
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Gift Upgrade se va rezolva pe cale amiabila.
11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Gift Upgrade sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Gift Upgrade, in conformitate cu legile romane in vigoare.
11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
12. Dispozitii finale
12.1. Gift Upgrade isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Gift Upgrade nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
12.3. Gift Upgrade isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
13. Feedback
13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Gift Upgrade, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat pe Site, de Luni pana Vineri, program 10:00-18:30, sau prin email la contact@giftupgrade.ro
13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.giftupgrade.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SC Gift Upgrade SRL.